Biuro Rady Miejskiej Pokój nr 7 tel. (63)26 28 279
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów.
Prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady Miejskiej.
Przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej Komisji.
Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej Komisji.
Protokołowanie sesji, zebrań i spotkań.
Prowadzenie zbioru dokumentacji dla poszczególnych Komisji.
Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych.
Przygotowanie i zabezpieczenie terminowego doręczenia zawiadomień i zapewnienie efektywnej realizacji ustaleń i decyzji podjętych na sesjach i Komisjach.
Współorganizowanie zebrań w Sołectwach Gminy oraz spotkań radnych z wyborcami,
Opracowanie corocznego projektu uchwały Rady Miejskiej dotyczącej powołania gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, preliminarza na jego wykonanie oraz projektu sprawozdania z jego realizacji.
Wdrażanie i propagowanie ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych.
Prowadzenie polityki informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbiu oraz jednostek organizacyjnych podległych Gminie.
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.