Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Fotografia w górnej animacji nr 1 Fotografia w górnej animacji nr 2 Fotografia w górnej animacji nr 3 Fotografia w górnej animacji nr 4 Fotografia w górnej animacji nr 5 Fotografia w górnej animacji nr 6 Fotografia w górnej animacji nr 7 Fotografia w górnej animacji nr 8 Fotografia w górnej animacji nr 9 Fotografia w górnej animacji nr 10 Fotografia w górnej animacji nr 11 Fotografia w górnej animacji nr 12 Fotografia w górnej animacji nr 13

URZĄD MIEJSKI W DĄBIU

Plac Mickiewicza 1
62-660 Dąbie
pow. kolski, woj. wielkopolskie
Tel. 63 2710073
fax. 632710086

poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony
Biuro Rady Miejskiej - Stanowiska pracy - Urząd - Urząd Miejski w Dąbiu nad Nerem.

 

Pobierz PDF

Biuro Rady Miejskiej

 


 

 

Biuro Rady Miejskiej
Pokój nr 7
tel. (63)  26 28 279

Zakres obowiązków:

  1. Przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów.
  2. Prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady Miejskiej.
  3. Przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej Komisji.
  4. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej Komisji.
  5. Protokołowanie sesji,  zebrań i spotkań.
  6. Prowadzenie zbioru dokumentacji dla poszczególnych Komisji.
  7. Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań  i interpelacji składanych przez radnych.
  8. Przygotowanie i zabezpieczenie terminowego doręczenia zawiadomień i zapewnienie efektywnej realizacji ustaleń i decyzji podjętych na sesjach i Komisjach.
  9. Współorganizowanie zebrań w Sołectwach Gminy oraz spotkań radnych z wyborcami,
  10. Opracowanie corocznego projektu uchwały Rady Miejskiej dotyczącej powołania gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, preliminarza na jego wykonanie oraz projektu sprawozdania z jego realizacji.
  11. Wdrażanie i propagowanie ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych.
  12. Prowadzenie polityki informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbiu oraz jednostek organizacyjnych podległych Gminie.
projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.